Drodzy Klienci, w trosce o najwyższy poziom świadczonych usług, udostępniliśmy dla Was elektroniczne biuro obsługi klienta e-BOK oraz portal internetowy zapewniający dostęp do informacji przestrzennych – Geoportal. Zachęcamy Was do realizacji spraw za pośrednictwem platformy e-usług!
Jak skorzystać z tej platformy? Na stronie www.ebok.pumgubin.pl w zakładce „Rejestracja Użytkownika” wystarczy podać dane z faktury (numer płatnika, numer dokumentu oraz kwotę do zapłaty), nasz adres e-mail oraz hasło zgodne z wymaganiami. Po akceptacji regulaminu, weryfikacji oraz aktywacji konta, możemy w pełni korzystać z e-BOK.
To właśnie na tej platformie możemy skorzystać m. in. z takich e-usług jak:
• Zgłoszenie aktualnego stanu wodomierza – w jej ramach mamy możliwość przesłania aktualnych wskazań licznika w celu rozrachunkowym,
• Złożenie wniosku o montaż, wymianę lub plombowanie licznika,
• Wgląd do zrealizowanych płatności – w ramach tej usługi mamy możliwość sprawdzenia zarejestrowanych przez system płatności oraz zapoznania się z aktualnym stanem salda.
• Wgląd do zarejestrowanych zużyć wody – dzięki tej opcji możemy zapoznać się z historią odczytów wodomierzy,
• Finanse – tutaj zgromadzone są wszystkie faktury, jesteśmy informowani o statusie oraz terminie płatności. Możemy także błyskawicznie dokonać opłacenia należności za pomocą płatności elektronicznych.
• Moje dane – usługa ta umożliwia nam złożenie wniosku o dokonywania korekty danych dotyczących klienta na podstawie których wystawiana jest faktura.
Natomiast w Geoportalu, zapoznamy się z przebiegiem miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na szczegółowej mapie.
Wszystkich niekorzystających do tej pory z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta zachęcamy do zarejestrowania się. Dzięki tej platformie zyskuje się łatwy i wygodny dostęp do swojego konta z rozliczeniami oraz podstawowej komunikacji z Przedsiębiorstwem Usług Miejskich sp. z o. o. w Gubinie!